Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 12:15:45 +0200

Tere!

Põlva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30756 
aadressile Põlva maakond, Põlva vald, Mammaste küla, Tartu-Petseri 37,9-40,9 
km // Taevaskoja küla, 18146 Kanariku-Kiidjärve tee L3 // Aiandi // Kaasiku 
tee 2 // Kiidjärve metskond 82 // Lutsu tee 1 // Neitsikoopa tee 10 // 4 // 
6 // Taevakaare tee 29 // Taevaskoja tee 11 // 13 // 15 (Sidevälisvõrk 
VT2109) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27238457>  (menetlus nr: 
465792), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põlva Vallavalitsus) või menetleja (TAMUR TENSING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister